Hjelp og kontakt

Har du spørsmål eller trenger du hjelp til noe? Her finner du kontaktinformasjon til oss i Bane NOR.

Kundesenter 

Er det noe du lurer på, send oss en melding i chatten. Chatten er åpen mandag - fredag fra klokken 08.00 - 19.00. Chatten er også åpen i åpningstiden vår i helgen, på helligdager og jul- og nyttårsaften.

Kundesenteret er også tilgjengelig på e-post, telefon eller Facebook. 

Bane NOR Kundeservice

Adresse :

Pb 4350, 2308 Hamar

Åpningstider

Mandag til fredag
kl. 08:00 - 19:00

Lørdag/søndag/helligdager
kl. 09:00 - 15:00

Jul- og nyttårsaften
kl. 08:00 - 12:00

Pressevakt

Mediehenvendelser

Mer informasjon

Alle henvendelser fra media, håndteres av pressevakten i Bane NOR. Tjenesten er døgnåpen.

For andre henvendelser, kontakt kundeservice.

 

Nabotelefon

Kontaktpersonene for naboer til jernbanen er organisert etter prosjekt. Du må derfor finne prosjektet som er aktuelt for ditt område. Kontakt kundesenteret for hjelp hvis du ikke vet hvilket prosjekt som angår deg. 

Postmottak

Bane NOR har en sentral arkivtjeneste som har ansvar for vårt felles postmottak. Her håndterer vi alle typer innkommende post til konsernet.

Nettredaksjonen

Finner du feil eller mangler på nettsidene våre? Da vil vi gjerne høre fra deg.

Varsle om kritikkverdige forhold

Vet du om kritikkverdige forhold i Bane NOR? Meld ifra, alle henvendelser tas alvorlig, og du kan varsle anonymt.

Slik varsler du

Meld fra til oss gjennom varslingskanalen vår, slik at vi kan fange opp og følge opp forholdene.