Hjelp og kontakt
Har du spørsmål eller trenger du hjelp til noe? Her finner du kontaktinformasjon til oss i Bane NOR.
Kundesenter
Er det noe du lurer på, send oss en melding i chatten. Chatten er åpen mandag - fredag fra klokken 08.00 - 19.00. Chatten er også åpen i åpningstiden vår i helgen, på helligdager og jul- og nyttårsaften.
Kundesenteret er også tilgjengelig på e-post, telefon eller Facebook.
Bane NOR Kundeservice
Pb 4350, 2308 Hamar
Mandag til fredag
kl. 08:00 - 19:00
Lørdag/søndag/helligdager
kl. 09:00 - 15:00
Jul- og nyttårsaften
kl. 08:00 - 12:00
Kontakt oss på Facebook
Pressevakt
Mediehenvendelser
Alle henvendelser fra media, håndteres av pressevakten i Bane NOR. Tjenesten er døgnåpen.
For andre henvendelser, kontakt kundeservice.
Nabotelefon
Kontaktpersonene for naboer til jernbanen er organisert etter prosjekt. Du må derfor finne prosjektet som er aktuelt for ditt område. Kontakt kundesenteret for hjelp hvis du ikke vet hvilket prosjekt som angår deg.
Se oversikten over arbeid og prosjekter
Vi planlegger, bygger og forbedrer jernbanen over hele Norge. Her finner du en oversikt over våre plan- og byggeprosjekter.
Postmottak
Bane NOR har en sentral arkivtjeneste som har ansvar for vårt felles postmottak. Her håndterer vi alle typer innkommende post til konsernet.
Offisiell post til Bane NOR skal sendes til vårt felles e-postmottak: postmottak@banenor.no
Ønsker du å sende oss post per brev, benytt vår sentrale postadresse:
Bane NOR SF
Postboks 4350
2308 Hamar
Vi benytter eFormidling og alle offentlige virksomheter kan benytte denne kanalen for dialog med oss.
Bane NOR benytter elektronisk handelsformat (EHF)
Vårt org.nr. er 917082308
Trenger du mer informasjon? Les mer på Slik sender du faktura
Trenger du ytterligere informasjon? Kontakt oss.
Vi publiserer offentlig journal via nettstedet einnsyn.no (åpnes i ny fane) , som er en felles tjeneste for offentlig sektor.
Dersom dokumenter ikke kan leses av postlistene kan du be om innsyn via vårt felles e-postmottak: postmottak@banenor.no
Nettredaksjonen
Finner du feil eller mangler på nettsidene våre? Da vil vi gjerne høre fra deg.

Cille Berglund Gjørtz
Nettredaktør
Varsle om kritikkverdige forhold
Vet du om kritikkverdige forhold i Bane NOR? Meld ifra, alle henvendelser tas alvorlig, og du kan varsle anonymt.
Slik varsler du
Meld fra til oss gjennom varslingskanalen vår, slik at vi kan fange opp og følge opp forholdene.