Bestille alternativ overnatting Hommelvik
Vi ble ikke helt ferdig med å bore fundamenter da vi var forbi ditt område sist. Vi benytter derfor anledningen til å sluttføre boringen nå i november.
Vi er i nærheten av din bolig natt til fredag 25. november og natt til lørdag 26. november.
Alternativ overnatting
Din bolig blir berørt av støyende arbeid i angitt tidspunkt over. Bane NOR tilbyr derfor alternativ overnatting. Dette må avtales med Bane NOR og bestilles på forhånd. Vi gjør oppmerksom på at Bane NOR ikke dekker utgifter som ikke er avtalt i forkant.
Søk om alternativ overnatting
Har du fått melding fra oss om at du kan få alternativ overnatting på grunn av støy?
Benytt kode: E4-112022-02 i skjema
NB! Kundesenteret må ha mottatt bestillingen senest tre virkedager før overnattingen.
Dersom du ønsker å se an hvordan støyen påvirker deg, men ønsker alternativ overnatting neste natt, tar du kontakt via nabotelefonen eller e-postadressen som er oppført nedenfor.
Har du spørsmål?
Du er velkommen til å kontakte oss på:
Nabotelefon
Betjent arbeidsdager mellom kl. 0900 og kl. 1500.
Bane NOR Kundeservice
Pb 4350, 2308 Hamar
Bane NORs kundeservice svarer på meldinger per telefon, e-post og Facebook(åpnes i ny fane)
Mandag til fredag
kl. 08:00 - 16:00
(bestilling av assistanse på telefon er åpen til kl. 19.00)
Lørdag/søndag/helligdager
kl. 09:00 - 15:00
Jul- og nyttårsaften
kl. 08:00 - 12:00