Søknad om alternativ overnatting

Er du plaget av støyende nattarbeid fra ett av våre prosjekter? Her kan du søke om alternativ overnatting.

Gå til skjema på nynorsk

Søknadsskjema

Din søknad er nå sendt

Du vil straks motta en e-post med saksnummeret ditt. Når søknaden er behandlet vil du motta en bekreftelse på e-post. Dette kan ta 1-3 virkedager.

Kontakt kundeservice hvis du har spørsmål om søknaden din. 

Kontakt kundeservice

Trinn 1 / 3

1. Informasjon fra nabovarsel

Fyll inn bestillingskoden du mottok i varselet. Har du ikke mottatt kode? Skriv "har ikke mottatt kode" i kodefeltet, så undersøker vi mulighetene dine for alternativ overnatting.

2. Dine kontaktdetaljer

Vi trenger litt informasjon om deg for å kunne bestille et passende hotellrom.

Viktig informasjon før du bestiller

  • Les nabovarselet du mottok på SMS og/eller e-posten fra Bane NOR nøye og pass på å fylle ut bestillingsskjemaet riktig.
  • Vi kan ikke gjøre endringer i bestillingen etter overnattingen er bestilt, annet enn avbestillinger. Derfor må du oppgi alle opplysninger og behov i bestillingsskjemaet. 
  • Vi kan ikke forlenge oppholdet ditt i etterkant om du bestiller feil datoer. 
Jeg har lest og forstått vilkår for alternativ overnatting

3. Informasjon om oppholdet

Informasjon om seng for barn under 3 år:
Har du behov for parkering? Dette kan utelukke overnatting i sentrum.
Har du behov for nærhet til kollektivtransport?
Har du husdyr som skal være med til hotellet?

NB! 
Du må selv avklare med overnattingsstedet om dyret kan være alene på rommet ved behov.