Utforming | Maks hastighet, 1 eller 2 strømavtaker med avstand a ≥ 200 m | Maks hastighet, 2 strømavtakere med avstand 200 m > a ≥ 73 m | Bruk | Beskrivelse og krav |
---|---|---|---|---|
System 25 | 250 km/h | 210 km/h | Alle strekninger | Mekanisk utforming System 25 |
System 20A | 200 km/h | 160 km/h | Fri strekning | Mekanisk utforming System 20A |
System 20C1 | 200 km/h | 160 km/h | Tunnel | Mekanisk utforming System 20C1 |
System 20B | 160 km/h | 130 km/h | Fri strekning | Mekanisk utforming System 20B |
System 20C2 | 160 km/h | 130 km/h | Tunnel | Mekanisk utforming System 20C2 |
System 20B redusert innspenningskraft 7,06 kN |
150 km/h | 130 km/h | Der traseens horisontalkurvatur i hovedsak er mindre enn 500 meter og ved større endringer på eksisterende bane som har system 35/35MS | Mekanisk utforming System 20B m/redusert innspenningskraft |
Strømskinne | 130 km/h | 130 km/h | Eksisterende trange tunneler og lave bruer | Mekanisk utforming Strømskinne som kontaktledning |
Dobbel kontakttråd | 100 km/h | 100 km/h | Eksisterende trange tunneler og lave bruer | Mekanisk utforming Dobbel kontakttråd |
Delta (Δ) ledning | 60 km/h | 60 km/h | Hensettingsområder og godsterminaler | Mekanisk utforming Delta (Δ) ledning |
System 35 | 150 km/h | 130 km/h | Ved mindre endringer på eksisterende bane som har dette systemet | Mekanisk utforming System 35 |
System 35MS | 130 km/h | 120 km/h | Ved mindre endringer på eksisterende bane som har dette systemet | Mekanisk utforming System 35MS |
Sideadministrator for Elkraftportalen er Sheraz Akhtar |