Kontakt Kundesenteret!

Bane NOR sitt kundesenter hjelper deg anten du har spørsmål eller du har noko du vil fortelje oss.

Kundesenteret kan også hjelpe deg vidare med å kome i kontakt med rett instans i Bane NOR dersom du til dømes er nabo til eit jernbanespor og lurer på noko.

 

Opningstider:

Måndag til fredag: kl 08:00-19:00

Laurdagar og sundagar/heilagdagar: kl 09:00-15:00

 

Har du spørsmål om SMS-oblat for pendlarparkering, kontakt mPark på telefon 81510165. Har du ein kontaktperson i Bane NOR som du ynskjer å få tak i, kontakt sentralbordet vårt på telefon 05280. Spørsmål om løyve for bygging ved jernbanen sendast skriftleg til postmottak@banenor.no eller Bane NOR SF, Postboks 4350, 2308 Hamar.

 

For andre spørsmål, kontakt kundesenteret:

SMS:
Send SMS med kodeord JBV etterfølgt av di melding til 26112.

Varsling:
Varsling om noko som vedkjem togtrafikken: telefon 05280 heile døgnet.(Telefonnummer frå utlandet: +47 22 45 50 00 )

Gjeld det ein mogleg faresituasjon, kontakt politiet sin nødtelefon 112.  

Ønsker du å varsle om brudd på lover, retningslinjer eller etisker regler, bruker du skjemaet på denne sida.

Vår adresse: Bane NOR Kundesenter, Pb 4350 2308 Hamar